אפליקציות חיוניות עשר למקצועות הרפואיים בעידן הדיגיטלי

טכנולוגיה הפכה לכלי בלתי נפרד למקצוענים בתחום הרפואה בעולם המהיר של היום. מניהול רשומות פציינטים ועד הישארות מעודכנים בחקר הרפואה האחרון, ישנה אפליקציה לכמעט כל נגיעה של הבריאות. אלה האפליקציות מקלות על זרימת העבודה, משפרות את טיפול הפציינטים ומשפרות את היעילות הכוללת.

אפוקרטס

אפוקרטס היא אפליקציה רחבת טווח נועדה לסייע למקצוענים ברפואה לקבל החלטות קליניות. במסד הנתונים הרחב שלה, מקצוענים ברפואה יכולים לקבל גישה מהירה למידע על תרופות, כולל מידע על מינון, אינטראקציות ותופעות לוואי. אפוקרטס מציעה גם כלים לאבחון, מחשבונים רפואיים והנחיות למגוון רחב של תנאים רפואיים, והיא מהווה כלי חיוני לקלינאים בתנאים ניידים.

תמונה 1

תמונה 1 היא פלטפורמת שיתוף תמונות רפואיות שמאפשרת למקצוענים ברפואה לשתף ולדון במקרים קליניים בצורה מאובטחת. עם הספרייה הנרחבת שלה של תמונות, כולל רנטגנים, MRI ושקופיות פתולוגיות, תמונה 1 מאפשרת לרופאים לשתף פעולה עם עמיתים ברחבי העולם ולבקש דעת שנייה. האפליקציה גם מקלה על למידה דרך מקרים בחיים אמיתיים, והיא משאירה משאב חשוב לחינוך רפואי ופיתוח מקצועי.

דוקסימיטי

דוקסימיטי היא פלטפורמה לרשתות חברתיות בלעדית עבור מקצוענים בתחום הרפואה. היא מספקת סביבה מאובטחת לרופאים כדי להתחבר עם עמיתים, לשתף ידע רפואי ולשתף פעולה בטיפול בפציינטים. דוקסימיטי מציעה גם יכולות כמו הודעות מאובטחות, שליחת פקס דיגיטלי ושירותי טלמדיצינה, מאפשרת למקצוענים ברפואה לתקשר באופן יעיל תוך שמירה על הפרטיות של הפציינטים.

עדכון

עדכון הוא כלי סיוע קליני מהימן המשמש מקצוענים ברפואה בכל העולם. הוא מספק תשובות מבוססות על ראיות לשאלות קליניות, מעודכנות באופן קבוע על ידי מומחים רפואיים. עם ספריית המאמרים, ההנחיות והמידע על תרופות שלו, עדכון מסייע לרופאים להישאר מעודכנים עם החקר הרפואי האחרון ועם הפרקטיקות הטובות ביותר, מה שבסופו של דבר משפר את טיפול הפציינטים.

מדסקייפ

מדסקייפ היא אפליקציה רפרנס רפואית מקיפה שמציעה מגוון רחב של יכולות למקצוענים בתחום הרפואה. היא מספקת גישה לחדשות רפואיות, מאמרי כתב העת, מידע על תרופות והנחיות קליניות בכללי. מדסקייפ מציעה גם קורסי התמקדות רפואית מתמדת (CME), מאפשרת לקלינאים לקבל נקודות זיכוי בזמן שהם מתעדכנים על התקדמויות בתחום שלהם.

לחשב על ידי QxMD

לחשב על ידי QxMD הוא אוסף של מחשבוני רפואיים וכלי סיוע בהחלטת המקצוענים בתחום הרפואה. האפליקציה מכסה מגוון רחב של תרחישים קליניים, החל מחישובי ציוני סיכון ועד קביעת מינון תרופות. לחשב על ידי QxMD משלבת גם באופן חלק עם אפליקציות רפואיות אחרות, מאפשרת גישה נרחבת יותר לטיפול בפציינטים.

VisualDx

VisualDx היא כלי סיוע בהחלטת האבחנה המסייע למקצוענים ברפואה לזהות ולאבחן מגוון רחב של תנאים רפואיים. עם מאגר התמונות והמידע הקליני הרחב שלה, VisualDx מאפשרת לרופאים להשוות סימפטומים, לראות אבחנות אלטרנטיביות ולקבל גישה להנחיות ניהול רלוונטיות. האפליקציה מאוד שימושית במיוחד עבור דרמטולוגים, רופאי רפואה כללית וספקי רפואת מיידי.

PEPID

PEPID הוא משאב סיוע בהחלטת קליני נועד לשפר את טיפול הפציינטים ולשפר תוצאות קליניות. הוא מספק מידע מקיף על מחלות, תרופות, פרוצדורות, מחשבונים רפואיים ואלגוריתמים קליניים. PEPID מספק גם פרוטוקולים והנחיות שניתן להתאים אישית, מאפשר למקצוענים בתחום הרפואה להתאים המלצות לצרכי הפציינט הפרטי.

אומניו

אומניו היא אפליקציה רפואית כוללת שמשלבת מגוון משאבים לפלטפורמה אחת עבור מקצוענים בתחום הרפואה. היא כוללת מחשבונים רפואיים, התייחסויות לתרופות, הנחיות קליניות ועדכונים חדשותיים, מה שהופך אותה לכלי נוח לרופאים בכל מקום ובכל מצב רפואי. אומניו מציעה גם תוכן אישי בהתאם להעדפות ההתמחות, מבטיחה שמידע רלוונטי יהיה זמין בקלות.

התראתי

התראתי היא אפליקציית פורטל לפציינטים שמאפשרת למקצוענים ברפואה לתקשר בצורה מאובטחת עם הפציינטים. היא מאפשרת לפציינטים לקבל גישה לרשומות הרפואיות שלהם, לתזמן פגישות, לבקש חידושים לתרופות ולקבל תוצאות בדיקות אלקטרוניות. התראתי גם מקלה על פגישות טלמדיצינה, מאפשרת ייעוץ וירטואלי בין הפציינטים והמקצוענים, דבר שהפך לחשוב במיוחד ברפואת הדיגיטלית.

ככל שטכנולוגיה מתקדמת, כך גם תפקיד הכלים הדיגיטליים במסירת השירותים הרפואיים. האפליקציות המוזכרות לעיל מייצגות רק רכיב קטן של המשאבים הרבים הזמינים למקצוענים בתחום הרפואה בעידן הדיגיטלי. באפשרויות המומלצות אלו, מקצוענים ברפואה יכולים להשתמש בטכנולוגיה כדי לשפר את הפרקטיקה הקלינית שלהם ולספק טיפול טוב יותר לפציינטים בעידן הדיגיטלי הנוכחי .